Wulkanizacja
Kompleksowa obsługa wulkanizacyjna

Usługi wulkanizacyjne

Usługi wulkanizacyjne
Wyważanie
i montaż opon
Odpowiednio dobrane felgi i opony są jednym z najważniejszych systemów bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Ma to bezpośrednie przełożenie na pewność prowadzenia oraz komfort jazdy pojazdem. Wyważenie kół polega na równomiernym rozkładzie masy felgi i opony w taki sposób, aby masa koła na oś pojazdu po zamontowaniu została rozłożona wokół środka obrotu.
Nawet niewielkie dysproporcje wagi w poszczególnych fragmentach obwodu koła stają się znaczące, gdy weźmiemy pod uwagę ogromne prędkości obrotowe i działające na nie siły odśrodkowe. Niewłaściwego wyważenia kół najczęściej można doświadczyć podczas jazdy z większą prędkością. Już przy 100–120 km/h odczuwalne są drgania kierownicy generowane przez przednie koła.
Natomiast następstwem niewyważenia kół tylnej osi mogą być wibracje karoserii, a także zarzucanie tylnej części pojazdu podczas szybkiego pokonywania ostrych zakrętów. Wspólnym rezultatem niewyważenia, niezależnym od miejsca występowania może być nierównomierne zużycie bieżnika. Zwykle objawia się ono bardziej wytartymi miejscami w części opony, co oznacza, że bieżnik będzie bardziej zdarty w miejscu, w którym zachodzą wyraźne dysproporcje np. zgrubienie niewielkiego odcinka drutówki, który worzy wewnętrzny oplot opony.
- profesjonalnego doradztwa w doborze opon,
- naprawy opon
- sprzedaży opon samochodowych i przemysłowych – nowych i używanych,
- obsługi, sprzedaży, doboru oraz kodowania czujników TPMS (czujników ciśnienia w oponach),
- wyważanie i montaż opon RUNFLAT
- sprzedaży felg stalowych i aluminiowych,
- prostowania i regeneracji felg,
- sezonowego magazynowania opon i kół,
Wyważanie
i montaż opon
Odpowiednio dobrane felgi i opony są jednym z najważniejszych systemów bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Ma to bezpośrednie przełożenie na pewność prowadzenia oraz komfort jazdy pojazdem. Wyważenie kół polega na równomiernym rozkładzie masy felgi i opony w taki sposób, aby masa koła na oś pojazdu po zamontowaniu została rozłożona wokół środka obrotu.
Nawet niewielkie dysproporcje wagi w poszczególnych fragmentach obwodu koła stają się znaczące, gdy weźmiemy pod uwagę ogromne prędkości obrotowe i działające na nie siły odśrodkowe. Niewłaściwego wyważenia kół najczęściej można doświadczyć podczas jazdy z większą prędkością. Już przy 100–120 km/h odczuwalne są drgania kierownicy generowane przez przednie koła.
Natomiast następstwem niewyważenia kół tylnej osi mogą być wibracje karoserii, a także zarzucanie tylnej części pojazdu podczas szybkiego pokonywania ostrych zakrętów. Wspólnym rezultatem niewyważenia, niezależnym od miejsca występowania może być nierównomierne zużycie bieżnika. Zwykle objawia się ono bardziej wytartymi miejscami w części opony, co oznacza, że bieżnik będzie bardziej zdarty w miejscu, w którym zachodzą wyraźne dysproporcje np. zgrubienie niewielkiego odcinka drutówki, który worzy wewnętrzny oplot opony.
- profesjonalnego doradztwa w doborze opon,
- naprawy opon
- sprzedaży opon samochodowych i przemysłowych – nowych i używanych,
- obsługi, sprzedaży, doboru oraz kodowania czujników TPMS (czujników ciśnienia w oponach),
- wyważanie i montaż opon RUNFLAT
- sprzedaży felg stalowych i aluminiowych,
- prostowania i regeneracji felg,
- sezonowego magazynowania opon i kół,

Magazynowanie opon…

Magazynowanie opon…